پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5568
-
الف
+

شروع اکران «آشفته‌گی» و «مشت آخر»

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آخرین مصوبات این شورا خبر داد.

اکران «آشفته‌گی» و «مشت آخر» از چهارشنبه ۲۷ آذر آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه شورای صنفی نمایش که ظهر روز یکشنبه ۲۴ آذر برگزار شد، عنوان کرد: فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده از چهارشنبه ۲۷ آذر در گروه فرهنگ و فیلم «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در گروه زندگی اکران می‌شوند.

وی در پایان اشاره کرد: کف فروش فیلم‌ها به گونه‌ای است که اکران آنها ادامه می‌یابد.

معرفی فیلم سینمایی «آشفته‌گی»

در توضیحات این فیلم سینمایی آمده است که آشفته‌گی رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت، این تعریفی است که فریدون جیرانی طی یادداشتی درباره تازه‌ترین ساخته خود گفته است. فیلمی که با توجه به نوع طراحی صحنه، باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می‌کند.

در این فیلم سینمایی بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی، احسان حاج‌محمدی و نازنین صلح‌جو جلوی دوربین رفته‌اند.

معرفی فیلم سینمایی «مشت آخر»

فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و با بازی گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی‌خانی، سیاوش معمارزاده و آتنا مهیاری، همراه با خود فخیم‌زاده ساخته شده است.

«مشت آخر» به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی-اکشن موسوم است، موضوع خود را برای مخاطب مطرح می‌کند.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر